Terminy Sesji


Zapraszenie na XIII Sesję Rady Miejskiej w Bardzie

04‑03‑2016 13:51:56

Zapraszam na XIII Sesję Rady Miejskiej w Bardzie, która odbędzie się w dniu 10 marca 2016 r. (czwartek)
o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Powołanie Sekretarza obrad.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej.
  6. Zatwierdzenie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej.
  7. Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
  9. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie zmiany uchwały nr X/67/15 z dnia 29 grudnia 2015 r. w/s budżetu Gminy Bardo na 2016 r.

b) w sprawie zmiany uchwały nr X/68/15 z dnia 29 grudnia 2015 r. w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo

c) w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę,

d) w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Bardo”,

e) w sprawie zasad usytuowania na terenie Gminy Bardo miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,

f) w sprawie aplikowania Gminy Bardo z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 na realizację projektu pod nazwą „Rozwój e-usług gwarancją nowoczesności Gmin”,

g) w sprawie uchwalenia Lokalnej Strategii Rozwoju Gminy Bardo na lata 2016-2022,

h) w sprawie ponownego rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo

i) w sprawie zmiany uchwały Nr XXVII/280/09 z dnia 23.03.2009 r. w/s przystąpienia do programu Odnowa Wsi w województwie dolnośląskim i wytypowaniem sołectw Gminy Bardo do uczestnictwa w programie Odnowa Wsi w województwie dolnośląskim.

10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo – wręczenie Kombatanckich Krzyży Zwycięstwa Panu Henrykowi Chodorowskiemu i Panu Kazimierzowi Baranowi.

11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.

12. Interpelacje i zapytania radnych.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zakończenie obrad.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

04‑02‑2016 15:07:03

Informuje się, że XII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 11 lutego 2016 r. (czwartek) o godz. 11.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Powołanie Sekretarza obrad.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XI Sesji Rady Miejskiej.
  6. Zatwierdzenie protokołu z XI Sesji Rady Miejskiej.
  7. Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
  9. Podjęcie uchwał:
  1. w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie jednoosobowej spółki Gminy pod firmą „Bardzki Park  Przemysłowy” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bardzie,
  2. zmieniającej uchwałę nr  X/67/15 z dnia 29 grudnia 2015 r. w/s budżetu Gminy Bardo na 2016 r.
  3. zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie zmiany Statutu Gminy Bardo,
  4. zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych, dla których Gmina Bardo jest organem prowadzącym,
  5. zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 grudnia 2015 r.w sprawie: ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji udzielanych publicznym
    i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego prowadzonym przez osoby inne niż Gmina Bardo,
  6. w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Bardzie na rok 2016.

    10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.

    11.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.

    12. Interpelacje i zapytania radnych.

    13. Wolne wnioski i informacje.

    14. zakonczenie obrad.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapraszenie na XI Sesję Rady Miejskiej w Bardzie

21‑01‑2016 14:35:26

Zapraszam na XI Sesję Rady Miejskiej w Bardzie, która odbędzie się w dniu 28 stycznia 2016 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Powołanie Sekretarza obrad.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Zgłoszenie uwag do protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
  6. Zatwierdzenie protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
  7. Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
  9. Podjęcie uchwał:
  1. w sprawie zmiany uchwały nr X/67/15 z dnia 29 grudnia 2015 r. w/s budżetu Gminy Bardo na 2016 r.
  2. w sprawie zmiany uchwały nr X/68/15 z dnia 29 grudnia 2015 r. w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo
  3. w sprawie ustalenia stawek i zakresu dotacji przedmiotowej
  4. w sprawie zmiany Statutu Gminy Bardo
  5. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych
    i gimnazjalnych, dla których Gmina Bardo jest organem prowadzącym
  6. w sprawie apelu o pozbawienie tytułu honorowego obywatela Miasta i Gminy Bardo

10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.

11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.

12. Interpelacje i zapytania radnych.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zakończenie obrad.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie na X sesję Rady Miejskiej w Bardzie

23‑12‑2015 16:40:34

Zapraszam na  X Sesję Rady Miejskiej w Bardzie, która odbędzie się w dniu 29 grudnia 2015 r. (wtorek)
o godz. 12.00
w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Powołanie Sekretarza obrad.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Zgłoszenie uwag do protokołu z IX Sesji Rady Miejskiej.
  6. Zatwierdzenie protokołu z IX Sesji Rady Miejskiej.
  7. Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
  9. Podjęcie uchwały w/s zmiany uchwały Nr IV/13/15 z dnia 22 stycznia 2015 r. w/s budżetu Gminy Bardo na 2015 r.
  10. Podjęcie uchwały w/s budżetu Gminy Bardo na 2016 r.:
  1. przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
  2. odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
    w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy w Bardzie projekcie uchwały budżetowej Gminy Bardo na 2016 r.
  3. odczytanie opinii Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa o projekcie budżetu,
  4. przedstawienie stanowiska Burmistrza Miasta i Gminy Bardo w sprawie opinii Komisji,
  5. dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie,
  6. głosowanie w/s uchwalenia uchwały budżetowej.
  1. Podjęcie uchwały w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo, w tym odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej przedstawionej wraz z projektem uchwały budżetowej na 2016 r.
  2. Podjęcie uchwały w/s wyrażenia zgody na podejmowanie inicjatyw na pozyskanie środków unijnych
    w ramach programu „Nabór dla 2.3 POliŚ 2014-2020, gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”
    w wysokości do 26 min zł.
  3. Podjęcie uchwały w/s zmiany uchwały nr XXVI/220/2015 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 17 października
    2005 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego złoża magnezytu II
    w granicach gminy Bardo.
  4. Podjęcie uchwały w/s zmiany uchwały nr XI/51/07 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 24 września 2007 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla powiększenia terenu górniczego złoża magnezytów „Konstanty” w granicach gminy Bardo.
  5. Podjęcie uchwały w/s ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego prowadzonym przez osoby inne niż Gmina Bardo.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie.
  7. Podjęcie uchwały w/s rozpatrzenia petycji.
  8. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
  9. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
  10. Interpelacje i zapytania radnych.
  11. Wolne wnioski i informacje.
  12. Zakończenie obrad.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach IX sesji Rady Miejskiej w Bardzie

20‑11‑2015 12:03:47

Informuje się, że IX Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 26 listopada 2015 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie Sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9.Podjęcie uchwał:
a)zmieniającej Uchwałę Nr XXXVIII/267/14 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 25 września 2014 roku w sprawie wysokości stawek i zasad ustalania podatku od nieruchomości na terenie Gminy Bardo,
b)w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego odprowadzania ścieków,
c)zmieniającej Uchwałę Nr VIII/53/15 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 października 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie na terenie Gminy Bardo Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST-PARK”,
d)w sprawie połączenia samorządowych instytucji kultury – Centrum Kultury i Promocji w Bardzie i Biblioteki Publicznej w Bardzie,
e)w sprawie: trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego, niepublicznych szkół i gimnazjów prowadzonych na terenie Gminy Bardo przez osoby prawne i osoby fizyczne oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
f)w sprawie aplikowania Gminy Bardo z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska na realizację projektu pod nazwą Singletrack Glacensis,
g)w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Bardo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016,
h)zmieniającej Uchwałę Nr V/23/15 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2015,
i)w sprawie wyboru składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej.
10.Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
12.Interpelacje i zapytania radnych.
13.Wolne wnioski i informacje.
14.Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach VIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

23‑10‑2015 11:51:23
Informuje się, że VIII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie  odbędzie się w dniu 29 października  2015 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Powołanie Sekretarza obrad.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Zgłoszenie uwag do protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej.
  6. Zatwierdzenie protokołu z VII sesji Rady Miejskiej.
  7. Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
  9. Podjęcie uchwał:
  1. zmieniającej uchwałę nr IV/12/15 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie ustalenia stawek i zakresu dotacji przedmiotowej,
  2. zmieniającej uchwałę nr IV/13/15 z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2015,
  3. zmieniającej uchwałę nr IV/14/15 z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
  4. w sprawie zaciągnięcia w 2015 r. kredytu długoterminowego do kwoty 110.000 zł,
  5. zmieniającej uchwałę Nr XXXVIII/267/14 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 25 września 2014 roku w sprawie wysokości stawek i zasad ustalania podatku
    od nieruchomości na terenie Gminy Bardo,
  6. w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych,
  7. zmieniającej uchwałę Nr XXXI/214/13 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 
    28 listopada 2013 roku w sprawie określenia wzorów formularzy informacji
    i deklaracji podatkowych,
  8. w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie na terenie Gminy Bardo Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INWEST-PARK”,
  9. rozpoznania wniosku grupy mieszkańców Gminy Bardo z dnia 2 czerwca 2015 r.
  10. o zmianie uchwały Rady Miejskiej w Bardzie Nr XX/141/12 z dnia
    24 października 2012 r. w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury – Centrum Kultury i Promocji w Bardzie i Biblioteki Publicznej w Bardzie oraz utworzenia Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie,
  11. w sprawie wyboru ławników:

w tym:

- wysłuchanie opinii o zgłoszonych kandydatach,

- powołanie Komisji Skrutacyjnej,

- przeprowadzenie tajnego głosowania.

  1. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
  2. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
  3. Interpelacje i zapytania radnych.
  4. Wolne wnioski i informacje
  5.  Zakończenie obrad.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach VIISesji Rady Miejskiej w Bardzie

18‑09‑2015 10:14:43

Informuje się, że VII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 23 września 2015 r. (środa) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej o wynikach wyborów ponownych do Rady Miejskiej w Bardzie.
3.Uroczyste złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.
4.Stwierdzenie prawomocności obrad.
5.Powołanie Sekretarza obrad.
6.Zatwierdzenie porządku obrad.
7.Zgłoszenie uwag do protokołu z VI Sesji Rady Miejskiej.
8.Zatwierdzenie protokołu z VI sesji Rady Miejskiej.
9.Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
10.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
11.Podjęcie uchwał:
a)zmieniającej uchwałę nr IV/13/15 z dnia 22 stycznia 2015 r.w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2015,
b)zmieniającej uchwałę Nr XLIV/283/10 Rady Miejskiej z dnia 21 lipca 2010 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających Gminie Bardo lub jej jednostkom podległym,
c)zmieniającej uchwałę nr XLVII/299/10 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej,
d)zmieniającej uchwałę nr XXVII/178/09 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 23 marca 2009 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bardo,
e)zmieniającej uchwałę Nr XVIV/285/2010 Rady Miejskiej w Bardzie w sprawie utworzenia Zakładu budżetowego pod nazwą Zakład Komunalny w Bardzie,
f)w sprawie pozostawienia zgłoszenia kandydata na ławnika bez dalszego biegu,
g)w sprawie pozostawienia zgłoszenia kandydata na ławnika bez dalszego biegu,
h)w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników,
i)w sprawie ustalenia stawek zwrotu kosztów podróży służbowych radnych rady miejskiej w Bardzie oraz upoważnienia Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie do wystawiania polecenia wyjazdu służbowego dla Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie,
j)w sprawie odwołania radnego ze składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Środowiska Rady Miejskiej w Bardzie,
k)powołania radnego do składu osobowego Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa Rady Miejskiej w Bardzie,
l)powołania radnego do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury Spraw Społecznych i Środowiska Rady Miejskiej w Bardzie.
12.Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Wolne wnioski i informacje
16.Zakończenie obrad



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach VI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

12‑06‑2015 12:33:57

Informuje się, że VI Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 18 czerwca 2015 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie Sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z V sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9.Podjęcie uchwał w/s przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2014 oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi:
a)odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2014,
b)odczytanie przez Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie opinii Komisji w sprawie wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2014,
c)odczytanie przez Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie wniosku Komisji w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo z tytułu wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2014,
d)odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo,
e)wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
f)podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem w wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2014,
g)podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo za rok 2014.
10.Podjęcie pozostałych uchwał:
a)zmieniającej uchwałę nr IV/14/15 z dnia 22 stycznia 2015 r.w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
b)zmieniającej uchwałę nr IV/13/15 z dnia 22 stycznia 2015 r.w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2015,
c)zmieniającej uchwałę Nr XXIII/161/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości,
d)w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych zgłoszonych na kadencję 2016-2019.
e)w sprawie wyrażenia woli kontynuowania członkostwa Gminy Bardo w stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania "Qwsi" z siedzibą w Ziębicach w okresie programowania 2014 -2020,
f)w sprawie wyboru przedstawiciela do Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich,
g)w sprawie zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju dla wsi Potworów.
11.Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
12.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
13.Interpelacje i zapytania radnych.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zakończenie obrad

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach V Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

19‑03‑2015 15:29:12

Informuje się, że V Sesja Rady Miejskiej w Bardzie, odbędzie się w dniu 26 marca 2015 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie Sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z IV sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9 .Podjęcie uchwał:
a)zmieniającej uchwałę nr IV/13/15 z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2015,
b)zmieniającej uchwałę nr IV/14/15 z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
c)w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki,
d)w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę,
e)w sprawie wyłapywania bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bardo oraz zapewnienia dalszej opieki wyłapywanym zwierzętom,
f)w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej w Bardzie,
g)w sprawie bezprzetargowego wydzierżawienia na okres 10 lat nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów nr: 234/2 obrębu Bardo, zmieniającej uchwałę Nr XLIV/285/2010 w sprawie utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Zakład Komunalny w Bardzie,
i)w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2015,
j)w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Bardzie na rok 2015.
10.Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
12.Interpelacje i zapytania radnych.
13.Wolne wnioski i informacje
14.Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach IV Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

19‑01‑2015 12:34:54

Informuje się, że IV Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 22 stycznia 2015 r. (czwartek) o godz. 14.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie Sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z III sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9.Podjęcie uchwały w sprawie stawek i zakresu dotacji przedmiotowej.
10.Podjęcie uchwały w/s budżetu Gminy Bardo na rok 2015:
a)przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b)odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo projekcie uchwały budżetowej Gminy Bardo na rok 2015,
c)odczytanie opinii Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa o projekcie budżetu,
d)przedstawienie stanowiska Burmistrza Miasta i Gminy Bardo w sprawie opinii Komisji,
e)dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie,
f) głosowanie w/s uchwalenia uchwały budżetowej.
11.Podjęcie uchwały w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo, w tym odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej przedstawionej wraz z projektem uchwały budżetowej na rok 2015.
12.Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13.Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Wolne wnioski i informacje
16.Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 82 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Joanna Wasyluk , w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Damian Bieńko
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424
, w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑11‑2018 11:03:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie