Kompetencje


Do zadań Sekretarza należy:
 

1) wykonywanie zadań w zakresie upoważnienia i polecenia służbowego udzielonego przez Burmistrza,
2) nadzór i realizacja działań z zakresu promocji i budowania wizerunku Gminy Bardo,
3) prowadzenie spraw związanych z kontaktami zewnętrznymi Gminy,
4) nadzór i prowadzenie spraw w zakresie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań przez pracowników:
a) Referatu Komunikacji Sołecznej,
b) Jednostek Organizacyjnych Gminy:
- Ośrodka Pomocy Społecznej w Bardzie,
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku,
- Centrum Kultury i Biblioteki w Bardzie,
5) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z BIP, przy współpracy kierownika RO.
6) Sekretarz realizuje zadania przy pomocy podległych jednostek organizacyjnych oraz przy współpracy referatów w zakresie ich obowiązków.

Informacja wytworzona przez:
Dariusz Gliński
email: dglinski@bardo.pl
, w dniu:  06‑10‑2011 10:33:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Damian Bieńko
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑11‑2019 07:53:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive