Oferty pracy w urzędzie


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 06.06.2017 r.

06‑06‑2017 13:52:41

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 06.06.2017 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Bardo

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

podinspektor ds. inwestycji w Referacie Inwestycji

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, administracja, prawo);
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
    • nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz gospodarki nieruchomościami;
    • podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
    • podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
    • umiejętność obsługi komputera;
    • zdolność analitycznego myślenia;
    • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
    • prawo jazdy kat. B.
  2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • planowanie rocznych i wieloletnich zadań remontowych i inwestycyjnych w gospodarce mieszkaniowej i komunalnej;
    • nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń komunalnych w gminie;
    • przygotowywanie materiałów do postępowań o udzielanie zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań;
    • przygotowywanie i realizowanie zadań inwestycyjnych;
    • przygotowywanie oraz aktualizowanie oferty inwestycyjnej Gminy;
    • prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym;
    • ustalanie opłat planistycznych wynikających z uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    • prowadzenie spraw roszczeń wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    • prowadzenie spraw związanych z podziałami, scaleniem i podziałem oraz rozgraniczaniem nieruchomości.
  3. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny;
    • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    • kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
    • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • oświadczenie kandydata, iż nie był skazanyprawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • oświadczenie o stanie zdrowia;
    • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata;

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 )”.

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w biuletynie informacji publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 )

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub listownie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie, ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, w zaklejonej kopercie z dopiskiemDotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycjiw terminie do dnia 20 czerwca 2017 r., do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bardo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie, ul. Rynek 2.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

11‑03‑2016 13:33:45

Burmistrz Miasta i Gminy Bardo

ogłasza nabór

na kandydata na stanowisko SKARBNIKA GMINY BARDO

w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie

I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:

  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego ,  przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowanie środkami publicznymi;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;
  6. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. wykształcenie i  staż pracy:
  9. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
  10. co najmniej 5-letnia praktyka w księgowości;
  11. znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o sprawozdawczości budżetowej, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego, oraz innych wymaganych na stanowisku skarbnika gminy;
  12. umiejętność obsługi księgowych i  budżetowych programów komputerowych .

Ia. Wymagania dodatkowe:

  1. zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, odporność na stres, umiejętności wystąpień publicznych, dyspozycyjność,
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
  3. umiejętność opracowania i wdrażania projektów przedsięwzięć finansowych,
  4. umiejętność pracy i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych,
  5. umiejętność zarządzania zespołem,
  6. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

II. Zakres zadań  wykonywanych na stanowisku:

  1. opracowywanie projektu budżetu gminy i Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy,
  2. kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
  3. opracowywanie oraz sporządzanie okresowych analiz sytuacji finansowej gminy, sprawozdań finansowych i sprawozdań z wykonania budżetu,
  4. czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, zachowaniem równowagi budżetowej oraz bieżące informowanie Burmistrza o sytuacji finansowej gminy,
  5. współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, organami podatkowymi  i finansującymi,
  6. dokonywanie kontroli wewnętrznych gospodarki finansowej gminy i gminnych jednostek organizacyjnych,
  7. opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu,
  8. przygotowywanie i nadzorowanie sprawozdawczości budżetowej,
  9. nadzór i kontrola działalności finansowej i rachunkowości urzędu oraz jednostek organizacyjnych,
  10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dot. prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych, a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
  11. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach zmian w budżecie gminy,
  12. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  13. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  14. dokonywanie wstępnej kontroli:
  15. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym ,
  16. kompletności rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i  finansowych,
  17. uczestnictwo w posiedzeniach organów gminy i wykonywanie innych spraw zleconych przez Burmistrza,
  18. Szczegółowe obowiązki Skarbnika Gminy określa zakres czynności opracowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.

III. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje,
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie lustracyjne lub informacja o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  10. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.

IV. Sposób i termin składania ofert:

  1. list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzula „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2014 r., poz. 1202),
  2. wymagane dokumenty aplikacyjne winny być podpisane i złożone osobiście lub doręczone listem poleconym w terminie do 15 kwietnia 2016 r. do godz. 14.00 w Biurze Obsługi Interesanta (parter – stanowisko nr 1) w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie, Rynek 2, 57-256 Bardo, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Skarbnika Gminy Bardo”,
  3. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

V. Informacje dodatkowe:

1) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o  terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu postępowania,

2) ze względu na zasady powoływania Skarbnika Gminy określone w art. 18 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. z 2015 r., poz. 1515 ze zm.), osoba wybrana jako kandydat na stanowisko Skarbnika Gminy Bardo zostanie przedstawiona jako kandydat do powołania przez Radę Miejską w Bardzie,

3) wyłoniony kandydat przed zatrudnieniem zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zaświadczenie lekarskie Poradni Medycyny Pracy,

4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do drugiego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze na stanowisko kierownika Referatu Inwestycji

05‑02‑2016 13:47:50

INFORMACJA

z dnia 05 lutego 2016 r.

dotycząca naboru na wolne stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Rafał Batóg zamieszkały w Kłodzku.

Uzasadnienie :

Pan Rafał Batóg posiada kwalifikacje jak i wiedzę, doświadczenie i predyspozycje do pracy na stanowisku Kierownika Referatu Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie.

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Bardo

Krystyna Sobieraj

Sporz. Z. Biel

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o ofertach spełniających warunki formalne

25‑01‑2016 12:08:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji

12‑01‑2016 13:53:19

Bardo, dnia, 2016-01-12

Burmistrz Miasta i Gminy Bardo

ogłasza nabór

na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji

w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie

1. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a) wykształcenie: wyższe,

b) staż pracy: co najmniej 10 lat pracy w samorządzie w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym

d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych,

f) znajomość przepisów z zakresu Kpa, prawa budowlanego, planowania przestrzennego, prawa  zamówień publicznych,  o gospodarce nieruchomościami,

 g) znajomość przepisów prawnych wynikających z zakresu odpowiedzialności  i nadzoru pracy pracowników referatu,          

h) znajomość programów pomocowych i ogólna wiedza z zakresu obsługi  projektów dofinansowanych z funduszy europejskich i innych,

 i) dyspozycyjność,

 j) biegła znajomość obsługi komputera.

 2. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku

1. Obowiązki kierownika referatu, a w szczególności :

1) prognozowanie, planowanie i przygotowanie materiałów do projektu budżetu gminy oraz wieloletniej prognozy finansowej z zakresu inwestycji i remontów,  oraz pozostałej działalności referatu

2) realizacja zadań majątkowych budżetu gminy, poprzez:

a) prowadzenie całości spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją

inwestycji i remontów (dokumentacja prawna i techniczna, protokoły odbioru, zaopatrzenie materiałowe, sprawozdania z realizacji, ewidencja inwestycji, nadzór inwestycyjny),

b) przygotowaniu materiałów do postępowań o udzielenie zamówienia  na zadania realizowane w ramach inwestycji i remontów, oraz nadzór nad procesem udzielenia zamówień;

c) koordynacja i nadzór nad realizowanymi inwestycjami,

d) egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac w tym w okresie gwarancji i rękojmi.

3) planowanie i realizacja zagospodarowania terenów,

4) kreowanie inicjatyw gospodarczych i rozwoju gospodarczego gminy,

5) koordynowanie i nadzorowanie zagadnień związanych z :

  • planowaniem przestrzennym,
  • gospodarką nieruchomościami,
  • drogownictwem,
  • działalnością gospodarczą,
  • gospodarką wodno - ściekową,
  • gospodarką komunalną i mieszkaniową,
  • rolnictwem i leśnictwem i ochroną zwierząt;
  • ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
  • 6) wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo

 

3. Wymagane dokumenty i oświadczenia

a) curriculum vitae opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)" ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej, na który będą przekazywane informacje o postępowaniu konkursowym,

b) list motywacyjny,

c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje,

d) oświadczenie kandydata  o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,

e) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub postępowanie karno skarbowe,

f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych,

4.Sposób i termin składania ofert:

            Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór  na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy w Bardzie” w Biurze Obsługi Interesanta  (parter - stanowisko nr 1)   Urzędu  Miasta i Gminy w Bardzie, Rynek 2, 57-256 Bardo osobiście lub listem poleconym dostarczonym w terminie do dnia  22 stycznia 2016 r. do godz. 14.00

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o naborze

24‑06‑2015 11:18:32

INFORMACJA

z dnia 23 czerwca 2015 r.

dotycząca naboru na wolne stanowisko urzędnicze, pracownika Punktu Informacji Turystycznej - koordynacja projektu "Czesko-polskie centra informacji" w wymiarze pełnego etatu

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Joanna Kumela zamieszkała w Bardzie.

Uzasadnienie :

Pani Joanna Kumela w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że posiada wiedzę z przepisów i zagadnień w podstawowym zakresie obowiązującym na w/w stanowisku, co zdaniem komisji rokuje, że kandydatka sprosta powierzonym zadaniom.
Zastępca Burmistrza
Miasta i Gminy Bardo
Beata Bielecka

Informację do BIP


sporz. Z. Biel

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o ofertach

24‑06‑2015 11:19:04
Bardo, dnia 15 czerwca 2015 r.
Informuję, że w wyniku ogłoszonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Informacji Turystycznej - koordynacja projektu "Czesko-polskie centra informacji" w wymiarze pełnego etatu w określonym terminie złożono 2 (dwie) oferty, z których 1 (jedna) spełnia warunki formalne postawione w ogłoszeniu o naborze.

Jest to oferta złożona przez Panią Joannę Kumela - zam. Bardo

Przewodnicząca Komisji Naboru

Sekretarz Gminy
Krystyna Sobieraj

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze

02‑06‑2015 10:38:14

OGŁOSZENIE O NABORZE


Burmistrz Miasta i Gminy Bardo


w ramach realizacji projektu pn.:


"Czesko-polskie centra informacji",


który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013


ogłasza nabór na stanowisko pracownika Punktu Informacji Turystycznej w Bardzie - koordynacja projektu "Czesko-polskie centra informacji" w wymiarze pełnego etatu - umowa na czas określony


1. Wymagania niezbędne:


a) wykształcenie: minimum średnie (matura),


b) bardzo dobra znajomość szlaków turystycznych w Gminie Bardo (dobra orientacja w terenie),


c) bardzo dobra znajomość atrakcji turystycznych i historii Barda,


d) orientacja we współczesnych zagadnieniach dotyczących miasta i gminy Bardo,


e) dobra znajomość programów i funduszy Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej RCz-Rp 2007-2013- mile widziane doświadczenie w realizacji mikroprojektów,


f) znajomość języka angielskiego lub czeskiego


g) prawo jazdy kategorii B, samochód osobowy do dyspozycji własnej,


h) obsługa komputera w tym pakietów biurowych: arkusz kalkulacyjny, edytor tekstów,


i) podstawowa znajomość przepisów z zakresu Prawo Zamówień Publicznych


2. Wymagania dodatkowe:


a) doświadczenie w pracy związanej z turystyką i promocją


b) doświadczenie w organizacji i koordynacji imprez promocyjnych i turystycznych


c) znajomość podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania j.s.t.


d) umiejętność sporządzania pism i dokumentów urzędowych,


e) zdolność do pracy w zespole,


f) kreatywność,


g) odporność na stres,


h) dyspozycyjność,


i) samodzielność,


j) punktualność,


k) sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,


l) nienaganny wygląd.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


a) obsługa interesantów w Punkcie Informacji Turystycznej w Bardzie,


b) oprowadzanie zorganizowanych grup turystycznych po Miejskich Trasach Turystycznych w Bardzie,


c) kreowanie pozytywnego wizerunku Gminy i działań podejmowanych na jej terenie przez bieżące dokumentowanie i opracowanie materiałów informacyjnych dotyczących wydarzeń oraz imprez kulturalnych i promocyjnych,


d) utrzymywanie dobrych kontaktów z podmiotami turystycznymi na terenie Gminy oraz Powiatu Ząbkowickiego i Kłodzkiego,


e) przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów, publikacji i gadżetów promocyjnych,


f) udział w imprezach promocyjnych, przygotowanie i obsługa stoiska promocyjnego,


g) rozwijanie kontaktów i współpraca z innymi gminami, samorządem powiatowym i wojewódzkim, organami administracji rządowej, organizacjami krajowymi i zagranicznymi, instytucjami kulturalnymi i organizacjami społecznymi w celu realizacji zadań służących promocji Gminy i regionu,


h) w zakresie realizacji projektu "Czesko-polskie centra informacji":


- obsługa projektu "Czesko-polskie centra informacji" finansowanych w 85% procentach ze środków pochodzących z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Czechy-Polska 2007-2013r.


- prawidłowa realizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego,


- stały kontakt z partnerami projektu,


- terminowe sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu,


- zamieszczanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej z zakresu własnych czynności,


4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:


a) życiorys (CV),


b) list motywacyjny,


c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje,


d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,


e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z naborem,


f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,


g) oświadczenie o prowadzeniu, bądź nie prowadzeniu działalności gospodarczej.


5. Sposób i termin składania ofert:


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracownika Punktu Informacji Turystycznej w Bardzie - koordynacja projektu "Czesko-polskie centra informacji", w Biurze Obsługi Interesanta (parter - stanowisko nr 1), Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie, Rynek 2, 57-256 Bardo osobiście lub listem poleconym dostarczonym w terminie do dnia 12 czerwca 2015r. do godz. 14.00. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

07‑05‑2015 13:10:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

01‑04‑2015 21:19:12

INFORMACJA

z dnia 27 marca 2015 r.

dotycząca naboru na wolne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa w Referacie Inwestycji

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Michał Gurdak zamieszkały w Brzeźnicy.

Uzasadnienie: Pan Michał Gurdak w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał, że posiada wiedzę z przepisów i zagadnień w podstawowym zakresie obowiązującym na w/w stanowisku, co zdaniem komisji rokuje, że kandydat sprosta powierzonym zadaniom.

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Bardo

Beata Bielecka

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 38 Numer strony: 1  2  3  4  
Informacja wytworzona przez:
Marta Ptasińska
email: mptasinska@bardo.pl
, w dniu:  12‑04‑2011 13:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Karolina Rożniatowska
email: umig@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 60
, w dniu:  12‑04‑2011 13:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑06‑2017 13:54:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie