Debata nad raportem o stanie Gminy Bardo za rok 2023
Informacja
o prawie zgłoszenia się mieszkańca gminy do udziału w debacie
nad raportem o stanie gminy Bardo za 2023 rok.
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zmianami) Burmistrz Miasta i Gminy Bardo przedstawia Radzie Miejskiej w Bardzie Raport o stanie Gminy Bardo za rok 2023 w terminie do dnia 31 maja 2024 r. Raport złożony w dniu 31 maja 2024 roku obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza Miasta i Gminy Bardo w 2023 roku.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Bardo za 2023 rok zabierają głos Radni bez ograniczeń czasowych oraz mieszkańcy gminy.
W związku z powyższym mieszkaniec gminy, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób (dotyczy gminy liczącej do 20.000 mieszkańców) do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie.
Zgodnie z zapisem art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.”
Sesja IV/2024, podczas której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Bardo za 2023 rok odbędzie się 20 czerwca 2024 r., w sali widowiskowej Cetrum Kultury i Biblioteki w Bardzie przy ul. Kolejowe 12, o godz. 12.00.
W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 19 czerwca 2024 r. (środa), do godziny 15:30 i rejestrowane w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie, Rynek 2, 57-256 Bardo.
Opublikowany w załączeniu do niniejszej informacji formularz zgłoszenia do debaty, jest również dostępny w biurze Rady - Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie (parter).
31.05.2024 r. ostrzeżenie pogodowe Burze stopień 2
Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa dla mieszkańców powiatu ząbkowickiego
Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 i art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 poz. 1094 ze zm.) podaję do publicznej wiadomości informację o opracowaniu projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Południowego Obszaru Funkcjonalnego”.
OBWIESZCZENIE WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO z dnia 12 stycznia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej na terenie województwa dolnośląskiego w 2024 roku
Ogłoszenie o konsultacjach społecznych projektu Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Południowego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027 (projekt Strategii ZIT POF)