Kompetencje
1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy,
2) wydawanie zarządzeń i dyspozycji w zakresie realizacji zadań własnych Gminy oraz uchwał podjętych przez Radę Miejską,
3) reprezentowanie Gminy na zewnątrz,
4) podejmowanie czynności w sprawach niecierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
5) wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
6) upoważnienie swojego zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
7) wykonywanie czynności pracodawcy z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Urzędu, Zastępcy Burmistrza, Skarbnika i Sekretarza,
8) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
9) powierzanie Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi prowadzenia spraw Gminy w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
10) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między komórkami organizacyjnymi Urzędu,
11) koordynowanie krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze Gminy w zakresie ustalonym przez Wojewodę,
12) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Miejskiej w Bardzie,
13) występowanie do Rady z wnioskami w sprawie powołania Skarbnika,
14) udzielenie pełnomocnictw procesowych,
15) organizowanie przetargów w zakresie zamówień publicznych,
16) kierowanie Urzędem Stanu Cywilnego.
2. Burmistrz sprawuje nadzór nad działalnością wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, w wyłącznej kompetencji nad:
1) Referatem Organizacyjnym,
2) Urzędem Stanu Cywilnego,
3) Zakładem Komunalnym.
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424 , w dniu: 06‑10‑2011 10:31:00
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424 , w dniu: 06‑10‑2011 10:31:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|