Zamówienia publiczne wszczęte po 01.01.2021r.


Witamy na Platformie eZamawiający

Gminy Bardo

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

 

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. +48222572223 lub pod adresem mailowym oneplace@marketplanet.pl, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

 

https://bardo.ezamawiajacy.pl

 

Informacja wytworzona przez:
Rafał Batóg
email: rbatog@bardo.pl tel.:748171478 w.64 fax: 748171424
, w dniu:  27‑04‑2021 08:44:15
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Batóg
email: rbatog@bardo.pl tel.:748171478 w.64 fax: 748171424
, w dniu:  27‑04‑2021 08:44:15
Data ostatniej aktualizacji:
27‑04‑2021 09:26:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie