Terminy Sesji


Informacja o obradach XIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

22‑11‑2011 15:11:18

Informujemy, że XIII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 28 listopada 2011 r. (poniedziałek) o godz. 11.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie.

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Ceremonia wręczenia polskiego odznaczenia pamiątkowego Gwiazda Iraku uczestnikowi Polskiego Kontyngentu Wojskowego w Iraku.
6. Zgłoszenie uwag do protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej.
7. Zatwierdzenie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej.
8. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
10. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Bardo
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012;
b) w sprawie zatwierdzenia zmian w Lokalnym Planie Rewitalizacji Miasta Bardo na lata 2010-2015;
c) zmieniającej uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r.
w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2011;
d) zmieniającej uchwałę nr IV/12/11 z dnia 20 stycznia 2011 r.
w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
12. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach XII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

04‑11‑2011 09:06:53

Informujemy, że obrady XII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie, odbędą się w dniu 08 listopada 2011 r. (wtorek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z XI Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XI Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej Uchwałę nr XI/76/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20.10.2011 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
b) w sprawie wysokości stawek i zasad ustalania podatku od nieru-chomości na terenie Gminy Bardo;
c) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta za okres pierwszych trzech kwartałów 2011 roku dla celów obliczenia podatku rolnego w 2012 roku na obszarze Gminy Bardo;
d) zmieniającej uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2011.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach XI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

14‑10‑2011 14:54:23

Informujemy, że obrady XI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie, odbędą się w dniu 20 października 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo za rok 2011.
b) w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
c) zmieniającej uchwałę nr IV/12/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
d) w sprawie pozostawienia zgłoszenia kandydata na ławnika bez dalszego biegu.
e) w sprawie: wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ząbkowi-cach Śląskich na okres kadencji 2012 - 2015.
w tym:
- wysłuchanie opinii o zgłoszonych kandydatach;
- powołanie komisji skrutacyjnej;
- przeprowadzenie tajnego głosowania.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach X Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:48:53

Informujemy, że obrady X Sesji Rady Miejskiej w Bardzie odbędą się w dniu 22 września 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z IX Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z IX Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami w tym:
* informacja przedstawiciela banku w sprawie emisji obligacji.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo za rok 2011;
b) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Ząbkowickiego;
c) w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
d) w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich na okres kadencji 2012 - 2015, w tym:
* wysłuchanie opinii o zgłoszonych kandydatach,
* powołanie komisji skrutacyjnej,
* przeprowadzenie tajnego głosowania,
e) w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2011 - 2016;
f) w sprawie określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania;
g) w sprawie zlecenia analizy skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Bardo Komisji Rewizyjnej;
h) w sprawie zlecenia analizy skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Bardo Komisji Rewizyjnej;
i) w sprawie zlecenia analizy skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Bardo Komisji Rewizyjnej;
j) w sprawie zlecenia analizy skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Bardo Komisji Rewizyjnej;
k) w sprawie wygaśnięcia mandatu radnej Rady Miejskiej w Bardzie;
l) w sprawie odwołania radnego ze składu osobowego stałych Rady Miejskiej;
m) w sprawie powołania do składu osobowego Komisji Planowania, Finansów, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego;
n) o zmianie uchwały nr I/3/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 1 grudnia 2010 r. w sprawie wyboru składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej;
o) w sprawie sprostowania numeracji uchwał Rady Miejskiej w Bardzie:
1. nr VII/42/11 z dnia 16.06.2011 roku zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Bardzie nr XXX/198/09 w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek w realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli zatrudnionych na określonych stanowiskach.
2. nr VII/45/11 z dnia 16.06.2011 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bardo.
r) w sprawie sprostowania numeracji uchwał Rady Miejskiej w Bardzie:
1. nr VII/40/11 z dnia 16.06.2011 roku w sprawie przyjęcia rezygnacji radnej z funkcji Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie.
2. nr VII/41/11 z dnia 16.06.2011 roku w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
3. nr VII/43/11 z dnia 16.06.2011 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczek na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
4. Nr VII/44/11 z dnia 16.06.2011 roku w sprawie zatwierdzenia stawek za zbiorowe odprowadzanie ścieków.
5. nr VII/56/11 z dnia 29.06.2011 roku w sprawie upoważnienia Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie do złożenia do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu odpowiedzi na skargę z dnia 31 maja 2011 r. Prokuratora Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich od uchwały Rady Miejskiej w Bardzie nr V/19/11 z dnia 24 lutego 2011 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne prowadzone przez Gminę Bardo.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w tym:
* odczytanie protokołu z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia18.05.2011 r. w sprawie wniosku dotyczącego wyjaśnienia i zbadania prawidłowości zaciągnięcia kredytu długoterminowego do kwoty 912 tys. zł.
* odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku dotyczącego wyjaśnienia i zbadania prawidłowości zaciągnięcia kredytu długoterminowego do kwoty 912 tys. zł.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach IX Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:43:52

Informujemy, że obrady IX Sesji Rady Miejskiej w Bardzie odbędą się w dniu 29 czerwca 2011 r. (środa) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Podjęcie uchwał w/s przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za rok 2010 oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi:
a) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej
we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2010,
b) odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie opinii Komisji w/s wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2010,
c) odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie wniosku w/s udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta
i Gminy Bardo,
d) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie
w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo,
e) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
f) podjęcie uchwały w/s przyjęcia sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Bardo z wykonania budżetu za rok 2010,
g) podjęcie uchwały w/s udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta
i Gminy Bardo za rok 2010.
10. Omówienie i podjęcie pozostałych uchwał:
a) uchwała zmieniająca uchwałę Nr XLVII/300/10 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie ustalenia źródeł dochodów jednostek budżetowych Gminy Bardo, określenia ich przeznaczenia, a także wskazania jednostek budżetowych, które mogą je gromadzić na wyodrębnionym rachunku,
b) uchwała w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Bardo, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych instytucji kultury za pierwsze półrocze,
c) uchwała w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Centrum Kultury i Promocji w Bardzie za rok 2010,
d) uchwała w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Bardzie za rok 2010,
e) uchwała w sprawie ustalenia stawek i zakresu dotacji przedmiotowej,
f) uchwała zmieniająca uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2011,
g) uchwała zmieniająca uchwałę nr IV/12/11 Rady Miejskiej w Bardzie w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
h) uchwała w sprawie powołania Zespołu dla przygotowania wyboru ławników na kadencję 2012- 2015,
i) uchwały w sprawie udzielenia ze środków budżetu Gminy Bardo dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków:
- Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Głównej nr 6 w Bardzie,
- Zajazd pod Złotym Gryfem ul. Główna nr 23 w Bardzie,
- Parafia NNMP w Bardzie,
- Parafia św. Anny w Przyłęku,
11. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
12. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach VIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:42:55

Informujemy, że obrady VIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie odbędą się w dniu 16 czerwca 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Podjęcie uchwały w sprawie rezygnacji z funkcji Przewodniczącego Rady Miejskiej
w Bardzie.
10. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie:
a) powołanie Komisji Skrutacyjnej;
b) zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie;
c) przeprowadzenie tajnego głosowania;
d) podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie;
11. Przekazanie prowadzenia obrad nowo wybranemu Przewodniczącemu Rady Miejskiej
w Bardzie.
12. Omówienie i podjęcie uchwał:
a). zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Bardzie Nr XXX/198/09 w/s zasad udzielania i rozmiaru zniżek w realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli zatrudnionych na określonych stanowiskach;
b). w/s zaciągania pożyczek na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
c). w/s zatwierdzenia stawek za zbiorowe odprowadzanie ścieków;
d). w/s Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bardo.
13. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
14. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie.
15. Interpelacje i zapytania radnych.
16. Wolne wnioski i informacje.
17. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach VII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:41:38

Informujemy, że obrady VII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie odbędą się w dniu 28 kwietnia 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z VI Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z VI Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwały:
a) zmieniająca uchwałę nr IV/11/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 stycznia 2011 r. w /s budżetu Gminy Bardo na rok 2011,
b) zmieniająca uchwałę nr IV/12/11 w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
c) w/s przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego złoża magnezytów "KONSTANTY" w granicach gminy Bardo,
d) w/s udzielenie ze środków budżetu Gminy Bardo dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty przy zabytku wpisanym do rejestru
e) w/s rozpatrzenia wezwania z dnia 9 marca 2011 r. do usunięcia naruszenia prawa i uchylenia uchwały Rady Miejskiej w Bardzie nr V/18/11 z dnia 24 lutego 2011 r.
f) w/s rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo
- odczytanie protokołu z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
g) w/s przyjęcia sprawozdania z realizacji w 2010 r. "Programu współpracy Gminy Bardo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2010"
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Bardzie.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach VI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:38:27

Informujemy, że VI Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 29 marca 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy między sesjami.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwały:
a) zmieniająca uchwałę nr IV/11/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 stycznia 2011 r. w/s budżetu Gminy Bardo na rok 2011
b) zmieniająca uchwałę nr IV/12/11 w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo
c) w/s wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
d) w/s wyrażenia opinii dotyczącej Powiatowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ząbkowicach Śl.
e) w/s rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
0 odczytanie protokołu z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 04 marca 2011 r.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Bardzie.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach V Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:50:49

Informujemy, że obrady V Sesji Rady Miejskiej w Bardzie zaplanowane zostały na dzień 24 lutego 2011 r. (czwartek) godz. 12.00 w sali widowiskowej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie.

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwały:
a) zmieniająca uchwałę nr IV/11/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20 stycznia 2011 r. w /s budżetu Gminy Bardo na rok 2011,
b) zmieniająca uchwałę nr IV/12/11 w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
c) w/s ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne prowadzone przez Gminę Bardo,
d) w/s zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę,
e) w/s nadania nazwy ulicy w Przyłęku,
f) w/s uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Bardo na rok 2011,
g) w/s uchwalenia planów pracy Stałych Komisji Rady Miejskiej w Bardzie na rok 2011.
h) w/s zlecenia analizy skargi do Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie,
i) w/s przekazania skargi.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Bardzie.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Inforamcja o obradach IV Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑10‑2011 12:36:15

Informujemy, że IV Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 20 stycznia 2011 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Złożenie podziękowań p. Krystynie Domskiej-Bujnowicz - Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej "Zamek" w Opolnicy.
6. Zgłaszanie uwag do protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
7. Zatwierdzenie protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
8. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
9. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
10. Omówienie i podjęcie uchwały w/s budżetu Gminy Bardo na rok 2011:
a) przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu o projekcie budżetu Gminy Bardo na rok 2011,
c) odczytanie opinii Komisji Planowania, Finansów, Budżetu oraz Rozwoju Gospo-darczego o projekcie budżetu,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Komisji,
e) dyskusja nas wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie,
f) głosowanie w/s uchwalenia uchwały budżetowej: Uchwała nr ..... Rady Miejskiej
w Bardzie z dnia 20 stycznia 2011 r. w /s budżetu Gminy Bardo na rok 2011.
11. Omówienie i podjęcie pozostałych uchwał:
a) w/s wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
b) w/s określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie miasta i gminy Bardo za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
c) w/s ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne prowadzone przez Gminę Bardo,
d) w/s ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
e) w/s przeprowadzenia wyborów do organów jednostek pomocniczych na terenie Gminy Bardo,
f) w/s wyboru przedstawiciela do Rady Społecznej przy Powiatowym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Ząbkowicach Śląskich oraz przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich.
12. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13. Sprawy wniesione przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Bardzie.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Wolne wnioski i informacje.
16. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 82 Numer strony: 5  6  7  8  9  
Informacja wytworzona przez:
Joanna Wasyluk , w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Damian Bieńko
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424
, w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑11‑2018 11:03:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie