Terminy Sesji


Informacja o obradach XXIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

14‑12‑2012 14:39:47

Informuje się, że XXIII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie, odbędzie się w dniu 20 grudnia 2012 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XXI Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XXI Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) w sprawie zatwierdzenie "Planu Odnowy Miejscowości Laskówka na lata 2012-2020".
b) w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/265/10 Rady Miejskiej z dnia 24 marca 2010 r. w sprawie przyjęcia "Planu Odnowy Miejscowości Bardo na lata 2007-2020".
c) w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/266/10 Rady Miejskiej z dnia 24 marca 2010 r. w sprawie zatwierdzenia "Planu Odnowy Miejscowości Bardo na lata 2007-2020".
d) zmieniającej uchwałę nr XLIV/285/2010 z dnia 21 lipca 2010 r. w sprawie utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Zakład Komunalny w Bardzie.
e) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r.
w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
f) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012.
g) w sprawie ustalenia stawek i zakresu dotacji przedmiotowej.
h) w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bardo.
i) w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
j) w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę
za zagospodarowanie odpadami komunalnymi.
k) w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
l) w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XXII (Nadzwyczajnej) Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

07‑12‑2012 15:10:52

Informuje się, że XXII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie (Nadzwyczajna), odbędzie się w dniu 11 grudnia 2012 r. (wtorek) o godz. 15.00 w sali narad Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012,
b) w sprawie zaciągnięcia w 2012 r. kredytu długoterminowego do kwoty 460.000 zł.
6. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XXI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

23‑11‑2012 10:26:06

Informuje się, że XXI Sesja Rady Miejskiej w Bardzie, odbędzie się w dniu 28 listopada 2012 r. (środa) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z XX Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z XX Sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9.Omówienie i podjęcie uchwał:
a) w sprawie podziału Gminy Bardo na stałe obwody głosowania,
b) w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Bardo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013,
c) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
d) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta za okres pierwszych trzech kwartałów 2012 r. dla celów obliczenia podatku rolnego w 2013 r. na obszarze Gminy Bardo,
e) w sprawie nadania ulicy w Bardzie,
f) w sprawie zatwierdzenia stawek za zbiorowe odprowadzenie ścieków,
g) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
h) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XX Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

19‑10‑2012 15:53:39

Informuje się, że XX Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 24 października 2012 r. (środa) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1.Otwarcie sesji.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Powołanie sekretarza obrad.
4.Zatwierdzenie porządku obrad.
5.Zgłoszenie uwag do protokołu z XIX Sesji Rady Miejskiej.
6.Zatwierdzenie protokołu z XIX Sesji Rady Miejskiej.
7.Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9.Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
b) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012.
c) w sprawie wysokości stawek i zasad ustalania podatku od nieruchomości na terenie Gminy Bardo.
d) w sprawie określenia stawek podatku od środków transportu.
e) w sprawie podziału Gminy Bardo na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu.
f) w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i przedszkoli niepublicznych z terenu Gminy Bardo oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania.
g) zmieniającej uchwałę nr XVIII/113/2008 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 24 kwietnia 2008 r. w sprawie utworzenia samorządowej instytucji kultury - Centrum Kultury i Promocji w Bardzie oraz nadania jej statutu.
h) zmieniającej uchwałę nr XLIV/285/2010 z dnia 21 lipca 2010 r. w sprawie utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Zakład Komunalny w Bardzie.
i) w sprawie statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Bardzie.
j) w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury - Centrum Kultury i Promocji w Bardzie i Biblioteki Publicznej w Bardzie oraz utworzenia Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Bardzie.
k) zmieniającej uchwałę nr XVI/107/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 14 marca 2012 r. w/s Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania narkomanii na rok 2012.
l) zmieniającej uchwałę nr XXVII/280/09 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie przystąpienia do programu "Odnowa Wsi w Województwie Dolnośląskim" i wytypowania sołectw gminy Bardo do uczestnictwa w Programie "Odnowa Wsi w Województwie Dolnośląskim".
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XIX Sesji RM w Bardzie

16‑08‑2012 09:06:32

Informuje się, że XIX Sesja Rady Miejskiej w Bardzie (Nadzwyczajna), odbędzie się w dniu 20 sierpnia 2012 r. (poniedziałek) o godz. 12.00 w sali narad Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Wybór sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłaszanie uwag do protokołu z XVIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
6. Zatwierdzenie protokołu z XVIII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie.
7. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo,
b) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012,
c) w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XVIII Sesji RM w Bardzie

15‑06‑2012 17:09:02

Informuje się, że XVIII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie, odbędzie się w dniu 21 czerwca 2012 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).
Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XVII Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XVII Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Podjęcie uchwał w/s przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za rok 2011 oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi:
a) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo sprawozdaniu z wykonaniu budżetu Gminy Bardo za rok 2011,
b) odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie opinii Komisji w sprawie wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2011,
c) odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej w Bardzie wniosku Komisji w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo z tytułu wykonania budżetu gminy Bardo za rok 2011,
d) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w/s opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Bardo,
e) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
f) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Bardo za rok 2011,
g) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miast i Gminy Bardo za rok 2011.

10. Omówienie i podjęcie pozostałych uchwał:
a) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Bardzie za rok 2011,
b) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Centrum Kultury i Promocji w Bardzie za rok 2011,
c) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo;
d) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012,
e) w sprawie zmiany §2 uchwały nr VIII/34/07 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 27.04.2007 r. dotyczącej ustalenia diet radnych Rady Miejskiej w Bardzie,
f) w sprawie zmiany §1 uchwały nr VIII/34/07 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 27.04.2007 r. dotyczącej ustalenia diet radnych Rady Miejskiej w Bardzie,
g) w sprawie zmiany uchwały nr IV/14/11 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 20.01.2011 r. dotyczącej ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
h) w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne prowadzone przez Gminę Bardo.
i) w sprawie wniosku o ponowne rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,
j) w sprawie rozpatrzenia wezwania z dnia 10 czerwca 2012 r. do usunięcia naruszenia prawa i uchylenia uchwały Rady Miejskiej w Bardzie nr XVI/102/12 z dnia 14 marca 2012 r.
11. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
12. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XVII Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

30‑04‑2012 15:33:13

Informuję, że XVII Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 10 maja 2012 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).
Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XVI Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XVI Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę nr XV/89/12 z dnia 19 stycznia 2012 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012;
b) zmieniającej uchwałę nr XV/90/12 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 19.01.2012 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo;
c) w sprawie uzupełnienia listy ławników do Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich na okres kadencji 2012-2015;
d) w sprawie przeniesienia ławnika Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich;
e) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo;
f) w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne prowadzone przez Gminę Bardo;
g) w sprawie ustalenia dni i godzin otwierania oraz zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i usługowych dla ludności na terenie miasta i gminy Bardo;
h)w sprawie określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami;
i) w sprawie nadania nazwy ulicy w Bardzie.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XVI Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

12‑03‑2012 10:24:09

Informujemy, że XVI Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 14 marca 2012 r. (środa) o godz. 10.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XV Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XV Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) zmieniającej uchwałę w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012;
b) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo;
c) w sprawie zaciągnięcia pożyczek na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE;
d) zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego złoża magnezytów "KONSTANTY" w granicach Gminy Bardo;
e) w sprawie wyłapywania bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bardo oraz zapewnienia dalszej opieki wyłapywanym zwierzętom;
f) w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę;
g) w sprawie składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej;
h) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Bardzie na rok 2012;
i) w sprawie zajęcia stanowiska dotyczącego naruszenia zakazu, o którym mowa w art. 24f ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
j) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo;
k) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo;
l) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo;
ł) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Bardo;
m) w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez Radę Miejską w Bardzie;
n) w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012;
o) w sprawie powołania zespołu do wyboru ławników na kadencję 2012-2015;
p) w sprawie zaciągnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników;
r) w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek w realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych
i opiekuńczych nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli zatrudnionych na określonych stanowiskach
s) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Bardo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XV Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

17‑01‑2012 08:22:46

Informuję, że XV Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 19 stycznia 2012 r. (czwartek) o godz. 12.00 w sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Zgłoszenie uwag do protokołu z XIV Sesji Rady Miejskiej.
6. Zatwierdzenie protokołu z XIV Sesji Rady Miejskiej.
7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
9. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2012;
b) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo;
c) w sprawie ustalenia stawek i zakresu dotacji przedmiotowej;
d) w sprawie powołania radnej do składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Bardzie;
e) w sprawie powołania radnej do składu osobowego Komisji Edukacji, Kultury, Promocji i Rekreacji oraz Spraw Socjalnych i Zdrowia Rady Miejskiej w Bardzie;
f) w sprawie nadania nazwy ulicy w Laskówce.
10. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
11. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o obradach XIV Sesji Rady Miejskiej w Bardzie

21‑12‑2011 14:11:49

Informujemy, że XIV Sesja Rady Miejskiej w Bardzie odbędzie się w dniu 28 grudnia 2011 r. (środa) o godz. 12.00 w Sali wielofunkcyjnej przy Centrum Kultury i Promocji w Bardzie (ul. Kolejowa 12).

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Informacja o wynikach wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej w Bardzie.
3. Uroczyste złożenie ślubowania przez nowo wybraną radną.
4. Stwierdzenie prawomocności obrad.
5. Powołanie sekretarza obrad.
6. Zatwierdzenie porządku obrad.
7. Zgłoszenie uwag do protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej.
8. Zatwierdzenie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej.
9. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Bardo o pracy pomiędzy sesjami.
10. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Bardzie o pracy pomiędzy sesjami.
11. Omówienie i podjęcie uchwał:
a) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie przez Gminę Bardo do realizacji w formie partnerstwa projektu "Rewitalizacja bardzkiej starówki" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska na lata 2007-2013;
b) zmieniającej uchwałę nr IV/11/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie budżetu Gminy Bardo na rok 2011;
c) zmieniającej uchwałę nr IV/12/11 z dnia 20 stycznia 2011 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Bardo.
12. Sprawy wniesione przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo.
13. Sprawy wniesione przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Wolne wnioski i informacje.
16. Zakończenie obrad.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 82 Numer strony: 5  6  7  8  9  
Informacja wytworzona przez:
Joanna Wasyluk , w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Damian Bieńko
email: dbienko@bardo.pl tel.:74 8 171 478 wew. 73 fax: 74 8 171 424
, w dniu:  06‑10‑2011 07:55:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑11‑2018 11:03:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie